Станцювали – тепер порахуємо

Танцюють всі 9

На телеканалі СТБ завершився розважальний хедлайнер цієї осені — національне талант-шоу «Танцюють всі!». Проект, що було створено за британським форматом SoYouThinkYouCanDance!, пройшов із показниками, які не тільки суттєво перевищили середньоканальні, але й дозволили увійти до групи лідерів у слоті. Це був найбільш масштабний проект за всю історію СТБ. Перший показ 12 вересня приніс «Танцюють всі!» рейтинг 7,05% і частку 20,72% (дані приводяться за комерційною аудиторією СТБ — 14-49, міста 50+). Фінальний гала-концерт, який відбувся 12 грудня, рівно через 3 місяці, зібрав у екранів майже стільки ж людей, причому протягом етеру кількість глядачів зростала і оголошення переможця зібрало рейтинг 7,13% та частку 22,99% по тій же аудиторії. Все це дозволило фіналу встати на перше місце у слоті, а також допомогло СТБ зайняти в той день вищий рядок рейтингу і третє місце по частці за тиждень, пропустивши вперед тільки Новий канал та Інтер. Володимир Бородянський, керівник телеканалу СТБ вважає, що такі проекти як «Танцюють всі!» — особливі, вони переводять телеканал з просто кнопки в улюблений телеглядачами бренд, додаючи йому емоційності та яскравості. Бо величезна кількість людей вболівала за учасників, співпереживала їм. Однак, проект неможна назвати тільки іміджевим. У «Танцюють всі!» було три спонсори — ювелірна компанія Укрзолото та фармацевтичні бренди — Супрадін та Фітовал, для яких було реалізовано не тільки графічну присутність, але й продакт плейсмент. Крім того, в процесі голосування за учасників українці відправили більше 1 млн. платних sms, усі бажаючі могли й можуть придбати сувенірну продукцію проекту — значки, футболки, шапки. И це, не враховуючи прибутків від реклами, які були досить значними — завдяки високим показникам проекту. В цілому, можна стверджувати, що реалізація «Танцюють всі!» виправдала себе як з маркетингової, так і з комерційної точки зору. Ключовий проект 2008 року став логічним продовженням прориву у власному виробництві, який СТБ здійснив восени 2007. Тоді, нагадаємо, аудиторії було презентовано одразу 9 прем’єрних проектів, створених на каналі. За рік команда власного виробництва посилилася і зміцніла, і змогла перейти от більш «камерних» проектів до масштабів «стадіону». Свій шанс отримали й випускники школи СТБ. За словами Володимира Бородянського, «Танцюють всі!» стало першим шоу подібного рівня на каналі. Нестачу знань і досвіду компенсували самовіддачею і захопленістю людей. В результаті, команди, сформована на даний момент готова вирішувати подібні задачі й у подальшому. Робота над талант-шоу «Танцюють всі!» розпочалася у березні і продовжувалася близько десяти місяців. Вона включала в себе активності різного рівня складності. Була проведена потужна промо-кампанія, що включала в себе як традиційні, так і нестандартні канали комунікації, враховуючи спеціальні події и чутки щодо проекту. Канал створив спеціальний сайт, який з середини осені відвідує не менше п’яти тисяч користувачів на добу. У регіональних кастингах проекту взяли участь більше семи тисяч людей, двадцять з яких отримали можливість позмагатися за глядацькі симпатії та звання найкращого танцюриста України. Більше тисячі глядачів були присутні в студії на кожному з десяти прямих етерів. Щотижнево створювалося кілька десятків костюмів, складний реквізит, танцюристи вивчали від двох до п’яти танців кожен. До постановок залучалися найкращі українські та відомі закордонні хореографи, які працювали з зірками рівню Мадонни, Кайлі Міноуг, Брітні Спірс. Українські глядачі могли бачити танці у стилях хіп-хоп, джаз, бродвей, контемпорарі, танго, вальс, джайв, пасадобль, диско, самба, крамп, степ та інших. Високий рівень організації шоу підкреслив головний продюсер формату на каналі Fox Джеф Такер. Також, він був вражений рівнем підготовки танцюристів та їх прогресом протягом проекту. Франциско Гомез, британський хореограф та суддя «Танцюють всі!» прогнозує успішну міжнародну кар’єру багатьом учасникам, які зробили «хороший старт на шоу». На СТБ впевнені, що цілеспрямований розвиток власного виробництва (За вікнами, Невідома версія, Правила життя, Битва екстрасенсів, Зіркове життя, Моя правда, Неймовірні історії кохання та інші) є однією з важливих причин стабільного зростання показників останні кілька років — у єдиного з ТОП-6 українських каналів (с частки 5,08% на початку 2005 року до 9,18% в четвертому кварталі 2008, аудиторія 14-49, міста 50+). У найближчих планах керівництва каналу — танцювальний тур учасників шоу по країні. Та звичайно — робота над продовженням «Танцюють всі!». Зробити його ще кращим допоможуть накопичений досвід, успіх та високий рівень першого сезону проекту. Так що, на нас чекають нові емоції та обличчя. А у тому, що наша країна — танцююча, сумніватися не доводиться. «Комерсант» Мова оригіналу