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
Влад Яма: «Танцювати потрібно так, щоб глядач вам повірив» | Танцюють всі 9
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImRhbmNlLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Влад Яма: «Танцювати потрібно так, щоб глядач вам повірив»

Танцюють всі 9

До другого вибіркового туру залишилося зовсім мало часу.
Взуття, костюми та грим давно у валізах чекають свого часу, а на столах
обережно лежать записки «Я на Танцях!». І начебто все з собою, і все на
місці, але всередині, у кожного жевріє головне питання: «Що ж там буде?
Як сподобатися журі? І що ж зробити, аби саме мені дістався цей
заповітний квиток до Ялти?!». З цими питаннями ми відправилися до Влада
Ями, адже він точно знає, що таке конкурс і журі від якого залежить
твоє майбутнє…

Влад, відкрийте нам секрет, що потрібно зробити учасникам, аби
отримати квиток до Ялти?

У цьому немає жодного секрету. Конкурсантові потрібно показати себе
якомога краще, який це буде номер – залежить від того, чим людина
займається.

Якщо конкурсант вибрав бальний танець, то все ж логічніше узяти з собою
партнера. Журі всеодно оцінюватиме одну людину, але при цьому у
конкурсанта буде хороша підтримка і допомога з боку партнера.

І не важливо, якими танцями ви займаєтеся. Сенс полягає в тому, щоб
виділитися з основної маси. Для конкурсантів важливо показати не лише
техніку і акторські здібності, але і проявити оригінальність, для того,
щоб запам’ятатися журі. А це вже перший крок на шляху до успіху.

Тобто, основна вимога до конкурсантів – це показати свою
оригінальність?

Ні. У танцюриста має бути хоча б мінімальний технічний рівень. Адже
учасникам, які потрапили до фіналу доведеться виконувати танці всіх
стилів і напрямків. А без початкової бази це буде складно.

Кожного разу налаштовуватися з одного танцювального стилю на
іншій дуже складно, що ти порадиш конкурсантам у такому
випадку?

Спочатку потрапити у фінал (посміхається). А потім вже думати. Кожна
людина, яка приходить на кастинг хоче одразу танцювати у фіналі і
перемогти. Отже, у нього просто не буде вибору, доведеться
адаптуватися. Просто не кожен танцюрист здатний це зробити повноцінно.
Тому, учасників, в яких журі трохи сумніватиметься, відправлятимуть на
хореографію. Там танцюрист отримає шанс розкритися на всі сто
процентів, а журі зможе побачити, наскільки він підготовлений до
фіналу.

Ще недавно оцінювали Тебе, а зараз Ти сам в ролі журі. Не
боїшся за цю хвилину упустити перспективного і талановитого
танцюриста?

Що стосується оцінювання, у мене все ж таки око трохи «набите»
(сміється). Адже танцюрист повинен танцювати так, щоб глядачі йому
повірили. В даному випадку, журі це той же глядач, лише професійний.
Отже потрібно танцювати так, щоб журі вам повірило.

І наостаннє, Влад, побажайте нам щось «на доріжку»
:)

Вірте в себе! Не зупиняйтеся на шляху до своєї мрії…

На цій бадьорій ноті, ми закінчили наше інтерв’ю. Влад відправився на
чергову репетицію, адже не лише учасники активно готуються до
грандіозного шоу :)