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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImRhbmNlLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Тетяна Денисова за ніч поставила балет з «Російських сезонів» Дягілєва

Танцюють всі

Для своєї команди Тетяна Денисова поставила цілий балет «Петрушка», який був родзинкою «Російських сезонів» Сергія Дягілєва в Парижі на початку ХХ століття.

Цього сезону судді вперше всерйоз конкурували один з одним. Тетяна Денисова, Влад Яма та Костянтин Томільченко стали наставниками своїх команд і всіма силами намагалися вирвати перемогу друг у друга. Всього за 24 години кожна команда повинна була підготувати по три номери: груповий, дуетний і сольний танець. Тетяна Денисова зібрала у своїй команді найсильніших танцівників контемпа і модерну сьомого сезону: Даніеля Сібілль, Олега Татаринова, Дмитра Масленникова, Марту Бріжан, Надію Апполонова, Яну Абраімову, Анну Левченко. Так само в її команду потрапила Алена Ануфрієва – хоча учасниця танцює в іншому стилі, Тетяна змогла гармонійно «вписати» дівчину в свою постановку і Алена виглядала дуже професійно навіть у новому для себе стилі.

Завдання для суддів ускладнювалося тим, що всі постановки команди мали передавати дух конкретної епохи і Тетяні дісталися 20-40-і роки. Для групового танцю Тетяна вибрала балет «Петрушка». Головні партії в ньому виконали Даніель Сібілль, Олег Татаринов, Дмитро Масленников та Яна Абраімова. І хореограф, і танцюристи прекрасно розуміли, наскільки ризиковано вибирати для постановки таку складну ідею. Проте, складнощі цю команду не злякали, і балет Тетяна встигла поставити.

Video: Тетяна Денисова за ніч поставила балет з «Російських сезонів» Дягілєва

Для своєї команди Тетяна Денисова поставила цілий балет «Петрушка», який був родзинкою «Російських сезонів» Сергія Дягілєва в Парижі на початку ХХ століття.

За правилами конкурсу наступною постановкою команди повинна була стати дуетна хореографія. Але в груповому танці не всі ролі були рівнозначні, і Тетяна вирішила, що справедливіше поставити квартет, а не дует. Надя Апполонова, Марта Бріжан, Аня Левченко та Олена Ануфрієва постали в несподіваних образах, змусивши глядачів по-новому оцінити їх талант.

Video: Тетяна Денисова за ніч поставила балет з «Російських сезонів» Дягілєва

Для своєї команди Тетяна Денисова поставила цілий балет «Петрушка», який був родзинкою «Російських сезонів» Сергія Дягілєва в Парижі на початку ХХ століття.

В сольному номері Тетяна постаралась максимально передати настрій тих років. «Мені хотілося б показати поетів цієї епохи, – пояснила Тетяна. – Це завжди бунтарі. Це чоловіки з великої літери і Діма (Масленников) якраз підходить на цю роль ».

Video: Тетяна Денисова за ніч поставила балет з «Російських сезонів» Дягілєва

Для своєї команди Тетяна Денисова поставила цілий балет «Петрушка», який був родзинкою «Російських сезонів» Сергія Дягілєва в Парижі на початку ХХ століття.

Чи сподобалися вам виступу команди Тетяни Денисової? Чи заслуговують саме ці постановки перемоги? Поділіться своєю думкою в коментарях!

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Thanks!

Our editors are notified.