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
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9ImRhbmNlLnN0Yi51YSIgc3JjPSIvL3BsYXllci52ZXJ0YW1lZGlhLmNvbS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC8yLjAxL291dHN0cmVhbS11bml0Lm1pbi5qcyI+PC9zY3JpcHQ+

Пакман зізнався, що українська версія проекту одна з найкращих у світі

Танцюють всі

Філіп Чбіб, більше відомий як Пакман, один з найбільш популярних танцюристів і хореографів. Він фіналіст американського проекту « So you think you can dance ? »і хореограф гучних голлівудських фільмів« Крок вперед ». В Україну Філіп приїхав, щоб поставити два номери для фіналістів проекту «Танцюють всі!».

Ти перший раз в Україні? Що можеш сказати про українців?

Я вже був в Україні і мені тут дуже подобається, тому що тут живуть дійсно відкриті та гостинні люди. А ще українці «горять» танцем – це дуже здорово і я ціную це. Далеко не в кожній країні таке зустрінеш.

Чи подобається тобі наш проект «Танцюють всі!»?

Я працював на багатьох подібних проектах і хочу сказати, що український – один з кращих. Мені здається, «Танцюють всі!» Робить дуже багато для того, щоб просувати і популяризувати танцювальне мистецтво.

 Філіп Пакман Чбіб

Що скажеш про наших учасників?

Вони всі чудові танцюристи. У кожного з них є те, що він вміє робити краще за інших. Моїм завданням, як хореографа, було підкреслити всі сильні сторони кожного з них. Так само вони дуже хороші люди і з ними приємно працювати.

Розкажи трохи про свої постановки для нашого проекту?

Постановка для Ані і Даніеля про те, як дві людини намагаються зрозуміти один одного, це історія взаємодії чоловіка і жінки. А постановка Діми та Яни вийшла більш веселою і кумедною. Герой Діми збирається робити своїй дівчині пропозицію, але в самий невідповідний момент у нього дзвонить телефон і він забуває про Яну і повністю перемикається на телефонну розмову.

 Філіп Пакман Чбіб

Як думаєш, в чому головна відмінність американської версії проекту від української?

Головна відмінність в тому, що тут кожен танець – це ціла історія. Ваші номера в середньому на секунд 30 довше, потрібно час, щоб глядач встиг проникнутися атмосферою постановки. В Америці ми використовуємо менше реквізиту, намагаємося все розповісти рухом. А українські глядачі однаково насолоджуються як емоційної складової танцю, так і чисто технічною. Мені це подобається і це я теж враховував, коли ставив свою хореографію.

Який головний рада ти можеш дати нашим учасникам?

Дійсно неважливо, переможеш ти чи ні. Головне кожен раз виходити на сцену і робити все, що від тебе залежить, щоб кожен твій танець запам’ятався і сподобався глядачеві. Не варто зациклюватися на тому, щоб обов’язково пройти далі. В Америці зараз далеко не так багато людей можуть згадати, хто став першим, а хто другим на нашому проекті. Але вони пам’ятають танці, пам’ятають виконавців, які їм сподобалися.

 Філіп Пакман Чбіб

Ти не раз проводив свої майстер-класи в Україні, що можеш сказати про рівень підготовки твоїх учнів?

Мені здається, в Україні зараз дуже багато талановитих танцюристів. На мої майстер-класи приходять дуже підготовлені люди, які дійсно люблять танцювати. На моїх класах в Україні завжди просто чудова атмосфера, люди люблять і хочуть танцювати. Я думаю, це головне. Не важливо, який у них зараз рівень, якщо вони дійсно хочуть розвиватися, з часом у них з’являться необхідні навички.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Thanks!

Our editors are notified.